Výroba zemědělských produktů • okr. Olomouc

RESTA s.r.o.

Vývoj, výroba a provoz zařízení pro recyklaci stavebních odpadů a zpracování nerostných surovin. V současnosti jsme největším českým výrobcem mobilních drticích a třídicích zařízení (drtičů a třídičů) a jedním z největších provozovatelů této techniky v České …

ZAVŘENO (Otevírá v 06:30)

Uniplant – samosběr jablek a hrušek

Využijte jedinečnou možnost natrhat si osobně nejčerstvější jablka přímo v sadu. Od letních přes podzimní až po uskladnění. Například: Šampion, Gala, Bohemia, Rubín, Delor, Jonagold a spoustu dalších. Prodáváme také ovocné výpěstky.

ZAVŘENO (Otevírá v 15:00)

Rybářství Horák s.r.o.

Chov a prodej živých ryb a vodní drůbeže. Máme v prodeji kapra, lína, candáta, sumce, amura, pstruha či tolstolobika. Nabízíme také okrasné bazénové rybičky. Dále chováme a prodáváme vodní drůbež – husy, kachny, husokačeny a mulardy. Ryby Vám rádi na přání …

ZAVŘENO (Otevírá v 09:00)

Přáslavská lesní s.r.o

Provádíme veškeré práce co se týče lesnictví a myslivosti. Těžba harvestorovou technologií. Vývoz dřeva a klestu. Štěpkování veškerých surovin. Opravy a údržba lesní techniky a jiné těžké techniky. Odlov zvěře v soukromé honitbě. Výsadba a údržba …

Chov a prodej drůbeže s.r.o.

Společnost má dlouhodobou tradici chovu vodní drůbeže. Jedinečné metody, kvalitní krmivo a ideální prostředí jsou zárukou vysoké kvality, které se zahraniční produkci nemůže vyrovnat. Vodní drůbež prodáváme již od stáří jednoho dne v závislosti na poptávce …

ZAVŘENO (Otevírá v 08:00)

Pavlína Přecechtělová

Naše farma se nachází v krásném prostředí,v blízkosti hradu Bouzov a Javoříčských jeskyní. Zabýváme se hlavně odchovem a výkrmem drůbeže, částečně lze nabídnout i vepřové a hovězí maso. Nabízíme veškeré maso ve kvalitě bio, krmené nekomerčně, převážná část je …

Luboš Burián

Prodej krmiva a drogistického zboží.

Psí pekárna LEXIK

Provozujeme psí e-shop na pamlsky všeho druhu. Nabízíme pečené pamlsky, paštiky, sušené maso.

Lesy města Olomouce, a.s.

Činností organizace je zajištění správy a provádění činností zabezpečujících optimální plnění všech funkcí lesa při trvale udržitelném hospodaření.

Florcenter, s.r.o.

Velkoobchodní a maloobchodní prodej květin a floristických potřeb. Pěstování vlastních květin hrnkových . Nabízíme možnost velkoobchodního rozvozu květin. Naše společnost působí po celé České republice.

TAXONIA CZ, s.r.o.

Zabýváme se zpracováváním lesních hospodářských plánů. Nabízíme studium a projekty v lesním hospodářství.

Zahradnictví Harazinovi

Provádíme sadové úpravy, založení trávníků výsevem i travními koberci, výsadby rostlin. Kácení stromů, likvidace náletových dřevin, sečení travnatých ploch. Nabízíme: široký sortiment okrasných rostlin, stromů, skalničky, trvalky, bylinky, …

ORIO 21, s.r.o.

Zabýváme se výrobou ovocného pyré bez konzervantů, stabilizátorů a dalších umělých látek.

AGRA Velký Týnec, a.s.

Výroba rostlinných a živočišných produktů.

DAJANA PET, s.r.o.

Vyroba krmiv a chemikálií na úpravu vody pro akvaristiku a terarijní živočichy.

Genoservis, a.s.

Chov, nákup a prodej hospodářských zvířat. Vývoj a distribuce krmných směsí. Pořádání výstav a přehlídek.

Hanácká zemědělská, a.s.

Zpracování rostlinné a živočišné výroby. Prodej nezpracovaných zemědělských a lesních výrobků. Výroba a opravy zemědělských strojů.

Ing. Jaroslav Švarc

Chov a prodej ryb. Nabídka krmiv.

Jiří Čelouch

Zabýváme se líhnutím, odchovem a prodejem bažantů.

Ing. Libor Tandler

Poskytování služeb v oblasti lesnictví a zahradnictví.

Jiří Protivánek - Lesnické práce

Provádíme lesnické práce, shoz klestu, pálení po těžbě, úklid, prořezávky JM pilou, těžbu dřeva JM pilou, nátěry proti okusu zvěře, výsadba, stavba a rozebíraní oplocenek, vyžinani atd.

Michal Zdařil

Provoz pěstební činnosti v lesnictví. Údržba zeleně, rizikové kácení a práce s motorovou pilou ve výškách.

Agrosystém-Pohořany, s.r.o.

Zabýváme se chovem skotu.

Leoš Mazurka

Nabídka produktů zemědělské výroby. Výroba a zpracování masa a masných výrobků.

Paseka, zemědělská a.s.

Rostlinná výroba zaměřená hlavně na výrobu obilovin, řepky, sladovnického ječmene a výroba produktů pro vlastní živočišnou výrobu. Živočišná výroba s chovem skotu a výrobou vepřového masa.

Rolnické družstvo Pňovice

Výroba rostlinných a živočišných produktů.

ZAVŘENO (Otevírá v 06:30)

CERVUS, s.r.o.

Zpracování odpadů potravinářského průmyslu, výroba krmných surovin a prodej krmných aditiv. Poskytování poradenství.

Aneta Dobešová

Výroba produktů živočišné a rostlinné výroby.

Jan Vavrda

Pěstujeme a zpracováváme produkty rostlinné výroby.

UNIVIT, s.r.o.

Výroba a prodej premixů krmných aditiv, koncentrátů vitamínů, minerálních doplňků, veterinárních přípravků a léčiv.

ZAVŘENO (Otevírá v 06:00)

Tekro, spol. s r.o.

Výrobce a dodavatel krmných aditiv, specializovaných krmiv a speciálních krmných přípravků určených pro výrobce krmných směsí a chovatele hospodářských zvířat. Vyrábíme také kompletní krmiva pro psy a kočky, spárkatou zvěř a bažanty. Kompletní program …

Techfruit, s.r.o.

Nabídka technologie zpracování a skladování ovoce a zeleniny.

Hnojivo HNOJÍTKO

Zabýváme se výrobou a prodejem ekologických hnojiv a pomocných prostředků pro zdravé pěstování. Biologicky aktivní fermentát, vyrobený mikrobiologickou fakultativně anaerobní fermentací rostlinných materiálů vybraných botanických druhů rostlin. Služby: Platba …

OSEVA, AGRO Brno, spol. s r.o.

Výroba, úprava a prodej nezpracovaných zemědělských výrobků za účelem zpracování nebo dalšího prodeje, chemických látek a uznaného osiva a sadby.

Bouzovské lesy s.r.o.

Zabezpečujeme proces těžebních prací včetně prodeje dříví. Dále provádíme zalesnění včetně dodávky sazenic, vyklizování klestu, stavbu oplocenek, ochranu proti zvěři, práce s chemikáliemi, prořezávky a ostatní pěstební práce. Prodáváme surové dříví jehličnaté …