Brašnářství a sedlářství • Česká republika a okolí

Čalounictví, brašnářství – Zackl

Čalounění starožitného i novodobého nábytku. Zakázková výroba a renovace lodního čalounění včetně zakrývacích plachet, sedadel motocyklů, osobních a nákladních aut. Rychle a kvalitně zajistíme opravu jakéhokoliv zboží z kůže, koženky, potahových látek, …

Opravna obuvi a galanterie Martin Vojáček

Nabízím opravy veškeré obuvi, kabelek, batohů, opasků, výměny zipu u bund včetně kožených.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 09:00)

Giedrius Paslauskas – Čalounictví

Čalounictví a oprava motorkářských doplňků.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:00)

BRAŠNÁŘSTVÍ NOVÁ

Opravujeme koženou galanterii, výrobky z textilií i koženky jako například kabelky, aktovky, peněženky, opasky. Zvládáme opravy školních a sportovních batohů i tzv. krosen, opravujeme také cestovní kabele. Jsme také vybaveni k opravě některých defektů …

Marie Mikulíková

Prodej, opravy, šití a úpravy kožešin, kůže a veluru. Taktéž provádíme opravy a úpravy výrobků z kožešin, které vyšly z módních trendů a představ zákazníků. Firma zpracovává veškeré druhy přírodních kožešin a různé kombinace s kůží. Ruční čištění kožešin. …

Atelier Hemrlík

V naší rodinné horské dílně pro vás na zakázku navrhujeme a šijeme již přes 20 let. Na této dlouhé cestě jsme se potkali už s mnoha zákazníky. Rádi se k nám vracejí, chtějí mít něco osobního, vyrobeného přímo od nás. To nás moc těší a dává to naší …

Dana Šimková – Ateliér Cutis – Zakázkové krejčovství

Zakázkové krejčovství, které spolupracuje s předními českými návrháři. Zakázkové krejčovství pánské a dámské, šití z kůže, šití z látky, opravy a úpravy oděvů, např. výměny zipů, podšívek a zkracování délek, čistírna oděvů z kůže, látek, kožešin, …

Jorda Pavel - REGAMONT

Vyrábíme brašnářské, sedlářské výrobky z kůže, koženky a jiných technických materiálů podle požadavků. Výroba, oprava, prodej kožených výrobků a doplňků např. bundy, pláště, saka, kalhoty. Všívání zipů, nitování, posudky poškozených zavazadel.

ZAVŘENO (Otevírá v 14:00)

Modrá Labuť

Maloobchodní prodej nástrojů a nářadí pro dílnu i zahradu. Zajištění elektrického nářadí, zahradní techniky, kuchyňských potřeb a dalších. Dále prodej vodoinstalačního materiálu, obráběcích strojů, pletiva, brusiva a člunů. Sedlářská a brašnářská výroba.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Penzion a sedlářství Ve Srubu

Rodinný penzion se nachází uprostřed regionu Kladské Pomezí mezi Orlickými horami a Krkonošemi. Je výborným výchozím cílem pro mnoho turistických a kulturních zajímavostí. Za dobrých sněhových podmínek je možné vyrazit na běžkách už od penzionu. Ubytování ve …

František Dvořák

Opravna obuvi a tašek – provádíme opravy bot a tašek; kompletní předělávky. Výroba klíčů.

Ruční výroba kabelek Béliere – Zuzana Beránková

Pod značkou Béliere navrhuji a vyrábím dámské kožené kabelky, peněženky, pásky a menší doplňky. V nabídce máme 15 barev variant kůží od klasické černé či koňakové, přes výrazně barevné, po metalickou stříbrnou a zlatou. Provozujeme výrobní ateliér a e-shop. …

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 00:00)

Luboš Jindra

Opravy obuvi, stanů, kabelek, brašen a tašek. Nabízíme opravy také kožených opasků a řemenů, bund i koženého oblečení.

Tomáš Dietl

Provádíme renovace dveří, kuchyňských linek, čalounické a truhlářské práce, Vyrábíme vestavné skříně na míru s kvalitním systémem posuvných, skládacích a otočných dveří. Dále i služby brašnářství.

Brašnářství Beda – Miroslav Mayer

Zakázková ruční výroba – kožené opasky, kožená pouzdra na mobilní telefony, batohy, dámské kabelky, čepice, klobouky, obojky pro psy, klíčenky apod. Zahrnuje opravy brašnářského sortimentu a zdobení kůže. V nabídce také historické zboží a kožené oblečení a …

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

Václav Švestka - e-shop

Internetový prodej sedlářského kování: karabiny, přezky atd. Opravy obuvi a prodej koženého zboží.

Sedlářství–obuvnictví

Oprava obuvi, sedlářských a brašnářských výrobků. Potahování motosedadel i autosedaček různými materiály. Zhotovení řemenic na míru. Autočalounictví a čalounictví.

Jiří Svobodník

Zabývám se opravou obuvi.

OTEVŘENO (Zavírá v 12:00)

Opravna obuvi a výroba klíčů

Opravuji všechny druhy obuvi, tašky, batohy a školní aktovky. Vyrábím klíče na počkání. Opravy je možno zasílat balíkem na moji adresu. Po opravě zašlu zpět poštou na dobírku. Sběrna prádla a šatstva pro čistírnu a prádelnu.

Miloslav Šafář

Provozujeme brašnářství a sedlářství, opravujeme koženou galanterii, bundy a westernová sedla.

Zdeněk Jakubů

Záruční i pozáruční opravy obuvi a kožené galanterie.

Drahomíra Svobodová

Prodáváme sortiment brašnářských výrobků.

Brašnářství YLKA

Opravy, výroba a prodej kožené galanterie. Sběrna oprav obuvi (provádí Bohumil Bajgl v Lelekovicích). Výměna zipů, zámků, držadel, druků. Zkracování opasků, držadel. Opravy školních batohů, sportovních tašek, peněženek, diplomatek, spisovek.

Pavel Král

Nabízíme opravy všech typů obuvi, motorkářských bund, všech typů kabelek a pásků. Malé opravy provádím i na počkání. Provádíme výměnu zipů u bund, riflí, kabátů, sukní. Zkrátíme kalhoty, sukně, kabáty a jiné drobné opravy. Opravíme takřka vše, naše ceny jsou …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Dalibor Tancoš

Zakázková výroba kožené galanterie, westernových klobouků a doplňků z kůže či koženky.

Olga Kyliánová

Provádění veškerých oprav brašnářského zboží. Výměny zámků, kování a zipů. Opravy batohů, kufrů, tašek a aktovek. Drobná výroba na zakázku.

Miroslav Umlauf

Oprava obuvi, brašnářského a sedlářského zboží. Zabýváme se zakázkovou výrobou historické a folklórní obuvi. Obuv v naší nabídce je vyrobená podle dobových předpisů, ilustrací a originální obuvi umístěné v muzeích po celém světě.

Albert Melkumyan

Nabízíme broušení nožů i nůžek, opravu bot a kabelek, výměnu zipů na koženém oblečení a doplňků na kabelkách.

František Prát

Vyrábíme obuv z kůže i textilu a textilní doplňky pro automobilový průmysl.

Robert Kostera

Provozujeme opravnu obuvi. Nabízíme opravy zipů a čistění, výrobu, repase a poradenství při výběru obuvi.

Alena Kacálková

Nabízíme opravy obuvi a kožených výrobků, kabelek, tašek a batohů.

OTEVŘENO (Zavírá v 11:00)

Brašnářství SOM

Jsme malé rodinné brašnářství s touhou tvořit jedinečné, smysluplné a férové výrobky. V současné době se specializujeme na výrobky, které plní parametry užitečnosti a krásy. Usilujeme o funkční propojení kvalitních materiálů, estetiky a zachování osobního …

OTEVŘENO (Zavírá v 20:00)

Ivo Ručka

Prodej a opravy brašnářských či sedlářských výrobků, obuvi a galanterie.

Martina Peštová

Prodej elegantní italské mody, kabelek a doplňků.

Jiří Čermák

Prodávám a opravuji obuv. Nabízím opravy batohů a školních brašen.

OTEVŘENO (Zavírá v 11:30)

Jiří Marek

Nabídka sedlářských a brašnářských prací. Ruční výroba kožených obojků, vodítek a postrojů.

Libuše Matějíčková

Provoz brašnářství.

Martin Fiala

Těžiště mých služeb spočívá ve výrobě krovů a dřevěných střešních konstrukcí. Dále nabízím klempířské a pokrývačské práce. Zajistím též sedlářské práce.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

Alena Bednářová

Oprava a prodej obuvi a doplňků. Broušení nožů, nůžek, bruslí, montáže nožů na brusle. Opravy šicích strojů.

Ing. Lubomír Bacík

Výroba a prodej brašnářského a koženého zboží, možnost ražby monogramů.

Alena Zemanová - Alza

Nabídka čalounických a brašnářských služeb. Vyrábíme batohy, brašny, peněženky, tašky, kufry, židle, křesla, gauče, pohovky, lavice, matrace, čalounění dveří + jakékoliv kování, těsnění a odhlučnění na místě nebo v dílně. Práce pro zdravotnictví, firmy a …

Michal Vlasák

Nabízím opravy obuvi a brašnářského zboží. Opravuji dámskou, pánskou a dětskou vycházkovou i sportovní obuv, kabelky, batohy a opasky.